Fotograf Ślub Śląsk Bielsko-Biała Zdjęcia dzieci, Fotografia ślubna, Fotografia ciążowa, Śląsk, Bielsko-Biała

Blog poświęcony fotografii portretowej, ślubnej, ciążowej i dziecięcej. Przykładowe sesje. Zapraszam!

Subskrybuj Posty [Atom]

niedziela, 1 sierpnia 2010

 

Śląskie Wesołe Miasteczko czyli kolejny powrót do przeszłości ;)

W jeden z tych upalnych dni wybraliśmy się do Wesołego Miasteczka w Chorzowie. Powspominać dawne czasy i pokazać dzieciakom gdzie bawiliśmy się w ich wieku ;) Oczywiście ekipa była zachwycona, szaleli niesamowicie :) Muszę przyznać, że niewiele się zmieniło. Ogromne samoloty i diabelski młyn nadal są i sprawiają, że przeszywa mnie dreszcz :) Myślałam, że tym razem wreszcie się odważę ale niestety po raz kolejny stchórzyłam ;) Pamiętam moją pierwszą jazdę melexem, których teraz już niestety nie ma. Zmienił się wreszcie system płatności. Karnet całodniowy na wszystkie atrakcje i można szaleć do woli :) Skończyły się wreszcie kolejki przy kasach do każdej karuzeli choć te stare, zardzewiały kasy jeszcze gdzieniegdzie stoją ;) Mimo upływu lat nadal czuć TEN klimat :) Miło było powspominać i znowu poczuć się jak dziecko ;)
Kolejny wypad będzie do Eurodisneylandu, byłam tam daaaaawno temu, wtedy gdy otwierali czyli chyba 18 lat temu ;) I z miłą chęcią tam wrócę ale to w przyszłym roku ;)




DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

Wizyta w salonie krzywych luster, która z nas nie chciałaby taaaaaaakich nóg :D

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

DSC_0006m

Etykiety: ,

Komentarze:

hahaha :) nogi najlepsze :)
 
Zamiast Melexem, to pojeździłaś samochodzikiem :) A jest jeszcze na wejściu "Surf Dance" ?? W zeszłym roku byliśmy i był to mega czad. Wszystkie wnętrzności wywrócone do góry nogami :-D Ogólnie "polski Disneyland" w Chorzowie to masa wspomnień, do których świetnie się wraca po latach...
 
to wesołe miasteczko przypomina mi dzieciństwo. jakby to było wczoraj. co jest dziwne, bo w wesołym miasteczku byłem tydzień temu.
 
zdjęcie KRZYWE czadowe !nogi odlotowe ....
 
Wiem, że nie jestem autorytetem w świecie mody, ale wydaje mi się Aniu, że te niebieskie okulary przeciwsłoneczne są nieco za duże.
Fajna wyprawa! Synek Ci się zmienia nie do poznania!
 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]



‹‹ Strona główna